iremnurkilic ne kadar süredir öyle? Bizde de o dönemlerde çok huysuztu bebeğim, sürekli mızmızlanıyırdu, hiç bişey yapamıyordum ama zamanla geçiyor, ara sıra huysuzluk dönemleri oluyor, bir kaba su koyun içine oyuncaklarını atın kucağınızda tutun o suyla oyuncaklarla oynasın, kulağına bişeyler söyleyin sakince , ya da biriyle konuşuyormuşsunuz gibi yapın, diğer odaları gezin banyoya gidin suyu açın, ben öyle yapınca biraz kafası karışıyordu oyalanıyordu