aaayazgc hiç kimseyi dinleme . Sen annesin hislerinle davran . İnan sağıp verdiğim sütü kusardı oğlum . Mamayı asla kusmazdı . Demekki sütümde bir sorun var diye düşündüm . Ama ortam baskısında mamayı vermedim sarılık oldu ve o hastanede oğlumla ben kaldım . Emzir diyenler rahat yatağında uyuyordu. Sakın vermemeZlik yapma ortalık hastalık kaynıyor . Sarılıktan yatış verirlerse sıkıntı. Ben tam pandemin ilk patladığı yasakların geldiği zaman yattık hastanede düşün . Emzir dediğinde al çocuğu kucağına emmediğini ağladığını gözüne sok . İllaki pes edecek o da . Ama hep ver mamayı . Psikolojine sahip çık 💐