aaayazgc Bebeğinize biberon yerine şırınga kullanmanızı tavsiye ederim zaten çok küçük içeceği miktar azdır biz ikizlerime 2,5 aylık olana kadar şırınga ile mama verdik şimdi 5 ay 7 gunluguz hem meme hem mama alıyorlar bugüne kadar meme reddi yasamadik evet biraz meşakkatli olacak şırınga ama sizin ve bebeginiz için ilerisini düşününce avantaj olacak.İlkzamanlar genelde emmekte zorlanıyorlar ,farklı pozisyonlarda emzirmeyi deneyin,bir de bulunduğunuz ortam kalabalık ve sesin olduğu bir yer olmamalı,Mümkünse loş ışıkta sadece sizin sesinizin olduğu bir ortamda deneyin ,bebeğinizle konuşarak emzirmeyi deneyin,ayakta emzirmeyi deneyin ,bir de siz hafifçe yürürken emzirmeyi deneyin ben bir bebegimde ilk başta emzirmeye sıkınti cekmistim 4 gunluktuk , sarılık olduk derken hareket halinde memeye adapte oldu şimdi normal rutine geçtik