Deren27 valla bizde şöyle oldu ben belirtilerim başladıktan ancak 4 gün sonra şüphelenip test yaptırdım çocuğun yanında sürekli olarak oksurdum 5. Gün nefes alamadığım için hastaneye kaldırıldim kızım ve eşimde hiç bir belirti olmadi mucizemi desem ne desem bilmiyorum ama biz hemen kızıma ve eşime eczaneden vitamin takviyesi alıp başladık belkide oda etkili oldu bilmiyorum sadece ben atlattım ailemin içinden dediğin gibi hastalığın en siddetli zamanlarinda hep yanlarindaydim 2 ay oldu ilk defa dün tam bi koku almaya başladım allah yardımcınız olsun inşallah çok zor bi süreç yasayan bilir