Deren27 Kizlar covid testim pozitif çıktı 5 aylık bebeğim var emziriyrm onda da varmı yokmu biomiyrm korkuyrm bu durumu yasanyalar var mı ne yapmalıyım yardımcı olun lütfen
Wyz Deren27 geçmiş olsun 2 ay önce bende geçirdim bebek için korkmayın ona bisey olmaz allahın izniyle belirtileriniz varmı peki kendinizi nasıl hossediyosunuz
Annesininpamuguzeynepelif Deren27 bende covidim kuzum esimle, 1 yasinda bebegim var, dun ogrendik, bagisikligimizi guclu tutmaya cakisiyoruz, bebegin yaninda 2 maskeyle duruyoruz, Rabbim hepimize sifa versin insallh..
Meeerveunal Deren27 bende bugün pozitif çıkanlardanın aynı endişeleri yaşıyorum çok geçmiş olsun size de umarım ülkecek atlatırız artık şu virüsü
Deren27 Wyz Arhan-Tansu bebeğim şimdi hafif hafifi öksürüyor korkuyrm inada bulasmismidir acabab sizde nasıl oldu bebekde herhangi bişey varmiydi
Deren27 Annesininpamuguzeynepelif amin amin bizde çift maske takiyrz inşallah bira önce herkes iyileşir
Deren27 Elifdnzc ilaç emziriyrm diye vermediler bide ağır geçmediği için gerek duymadilar kızım için korkuyrm sadece yoksa bende bişey yok çok şükür
UsengecHatun Çok geçmiş olsn benimde testim pozitiv çıktı bebeğim 10 günlük stresli bi dönem Allah yardımcımız olsn inşallah
Papatyasevdalisi Deren27 emzirirken maskeni tak bol bol emzir.cnm sende beslenmene dikkat et bol su ic sogan sarmisak udi hindi yagi kullan moralini yuksek tut stres uzuntu yapma bende hamileyken gecirdim
Papatyasevdalisi tosbikannesiii bircok seye faydasi var cnm google yaz cikiyo bagisiklil guclendiriyo bogaza iyi geliyo bir sru sey var buyukler 1 tatli kasigi cocuklar 1 cay kasigi bebekler yarim cay kasigi kullaniyo
Arhan-Tansu Deren27 bende oldum canım bbegim 6 aylıktı bir 20 gün önce kekik çayı iç mandalina ye bol bol zencefil iç yogurtla sirke yapabilirsin bende emzirdigim için ilaçsız atlattım ve maskesiz yanaşmadım bebeğime geçmiş olsun çok🙏
Sym987 Arhan-Tansu tat ve koku kaybınız oldumu bende suan pozitifim bir buçuk aylık ikiz bebeklerim var bol bol emzirmemi söylediler 😓 suan koku gitti çok üzgünüm çok zor altına yaptıklarını bile anlamıyorum bazıları 3-6 ayda geri geldi diyor 😭
Belinay_24 Eşimde bende pozitifiz 4 aylık bebeğim var neler yapıcam bilmiyorum aramadılar da daha beni
Arhan-Tansu Belinay_24 sen ilac icemezsin cnm eger emzirirsen panik yapmayn bende eşimde bebeğimde oldk pozitf gecicek insallah 🙏
Arhan-Tansu Deren27 bebekte ateş oldu canım calpol verdm emzirmeye devam ettm baska birşey olmadı ılık dus aldırdım o sekilde düzeldi 2 günde
Wyz Deren27 valla bizde şöyle oldu ben belirtilerim başladıktan ancak 4 gün sonra şüphelenip test yaptırdım çocuğun yanında sürekli olarak oksurdum 5. Gün nefes alamadığım için hastaneye kaldırıldim kızım ve eşimde hiç bir belirti olmadi mucizemi desem ne desem bilmiyorum ama biz hemen kızıma ve eşime eczaneden vitamin takviyesi alıp başladık belkide oda etkili oldu bilmiyorum sadece ben atlattım ailemin içinden dediğin gibi hastalığın en siddetli zamanlarinda hep yanlarindaydim 2 ay oldu ilk defa dün tam bi koku almaya başladım allah yardımcınız olsun inşallah çok zor bi süreç yasayan bilir