SevcanEbrar ah ah ikizlerim var benim biri sakin biri tam 3 ay boyunca gece gündüz durmadan ağladı nasıl ağlamak oyke böyle değil cildirtiyo adamı elimden bişey gelmiyo hiç unutmuyorum 8 saat hiç durmadan katila katila ağladı eşim işten geldiği gibi dr gittik ve hiçbişey yok gaz sancısı dedi 3 ay ömrümün 30 yılı gitti perişan oldum 3 kişi bi çocuğa bakamadik o gaz bi türlü gitmedi günlerce sadece memede sustu çok çektim saçlarım beyazladı stresten dilerim tutuldu şimdi 6 aylik oldu geçti gitti ama bende bittim