SevcanEbrar merhaba canım çok geçmiş olsun öncelikle evet gaz bebeklerde sıkıntı oluyor ve uykusundan beslenmesine kadar olumsuz etkiliyor. Ben senin yerinde olsam cevremde iyi bir doktor bulur ona giderim ben de 2 ay doktora gittim oğlum için çocuk ıkınmaktan fitik olmasına rağmen bir şey yapmadılar. Sonra iyi bir doktor buldum odadan girdik doktor oğlumu kucağına alır almaz kendini çok kasıyor çok gazlı dedi göbeğine baktı hemen bağırsak düzenleyici yazdı şükür 1 haftada oğlum kendi kendine gaz çıkamaya başladı. Damlanın adı relamax idi şimdi relactaz olmuş sanırım eczaneye sorun isterseniz . Bir de intenette gaz çıkarma masajları var güzel bir duş aldırıp yağ ile deneyin ve mutlaka yediklerinize dikkat edin eminim etkisini göreceksiniz