Angellove94 Kizlar bebegimi emziriyorum kaç saatte bir içebilirim ateşim düşmüyor gözlerime vurdu sirkeli su yaptim üzerimi cikardım düşmüyor kalp çarpıntısıda var
Balimkizim Angellove94 ve 4, 5 diş sarımsak ez zeytinyağı dok üstüne. 2 saat sonra ayaklarının altına sür, çorap giy. Gece boyu 3 defa tekrar et. Bir sürü kişi kullanıp sonuç almış. Allah acil şifalar versin
Ramizeinci Angellove94 canım.bende oldum 3 saatte bir içiyordum parol bide verdikleri ilacı saatinde içiyordum parol çok iyi geliyor Bide ılık düş al
eymenselimm bugun hemşire 2 tane parol içeblrsin düşmüyorsa demişti bana saglık ocagına yda telefon veriyorlar onu arayın
Angellove94 Tugba__00 ne oldugum belli ne olmadigim canim tomografi temiz çıkmıstı eşimde lekeler vardı yani pozitif ama sürüntü testlerimiz negatif bugün tekrar verdik
Kubrafev Tugba__00 pardon da parol un birşey yapmayacağına nasıl karar verdiniz bilmediğiniz konularda keşke insanları yanlış yönlendirmeseniz
Pinarice İmkanın varsa ılık bir duş al canım panik yapmamaya çalış benimde 6. Günüm çarpıntım var panik atağım var daha kötü etkiliyo sakin kalmaya çalış
Tugba__00 Bebeğin kaç aylık antbytk varsa iç ben bir kutu normal antbytk içmiştim klamoksn muydu neydi
elmaliturtam Arkadaşım bebeklere yapıyoruz topuklarına ya da çoraplarını limona batırıyoruz giydiriyoruz ateşi düşürüyor belki işine yarar. Rabbim şifa versin inşallah bir an önce ateşin düşer
eymenselimm kekik yagı iç kekik iç sumak iç ben 2 tatlı kaşıgı bal 1 çay kaşıgı zencefil zerdecal ve b5 6 damlada propolis famlatıp karştırdım socak sütün içine 2 kaşık katıp içiyoruz çook geçmiş olsun parolu 4 saate atablrsin
Tugba__00 Angellove94 onu bilmiyorum tatlım ya kullandığın daha önce bi antbytk olsa keşke içerdin ya da satın al hemen yarın sor sağlık ocağına bende pozitiftim ateşim hiç olmadı ama ilaç kullanamadm sadece antbytk ve parol almiştm bir dene muhtemelen poZitif cıkarsın ama belli de olmuyor çok geçmiş olsun
Balimkizim Angellove94 çok iyi anlıyorum :( geçen hafta kızım 4 gün boyunca ateşliydi… sindi de öksürük var. Ilaç , bitki çayı vs hazırlamaktan yıldım:( Ama mecbur .. soğan suyu iyi gelecektir.. hızlıca hazırlayabilirsiniz.. geçmiş olsun tekrar :(
Angellove94 Nolur bilen söylesin içen varsa heryerim ağırıyor gözlerim patliycak icsemmi belli olmuyorda bebegim sabah uyanır bir sıkıntı yaparmı
Beybibeybi Angellove94 arkadaşım iç hiç bekleme 4 saatte bir bebeğine hiç birşey olmaz etkisi ona geçmez gerekirse antibiyotik de iç