Benim sezeryan oldu hiç sıkıntım olmadı doğumdan snrada eb ufak ağrkm sancımda olmadı çok ilgilndiler aldıkları para helal olsun ama sen benden de güçlü bi annesin bnu anladım ben olsam belki dayanmzdım deprsyon değilde moral bozukluğu diyelim bebeğinle daha rahat yaşayamadın şu zmnları ondan böyle dşünüyosun geçicek inşallah merak ermez zaman ve sabır lazım sadece sen güçlü dirençli kadınsın belli atlatıcaksın inşallah🤍