36 gün önce doğum yaptım çok zor geçti suni sancıyla doğumda kanamam durmadi rahimde balon patlattılar taburcu edildim evde vajinadan pis koku gelme nedeniyle yeniden hastaneye gittim enfeksiyon ve rahimde plesanta kalintisi kalmis kurtaj yaptılar simdi ise rahimde pıhtılar varmış ufak ufak lohusalik depresyonundan mi yoksa yaşadıklarımdanmidir öleceğimi bebeğim tek kalcagini düşünuorum 😔