tugba_toprak_gocmen Minikbirkalp 3.350 doğduk hastaden cıkarken tekrar tarttılar bizi 3200 ile eve geldik.
Merve-miray tugba_toprak_gocmen 5 aylıkken tadımlara başlamıştık doktor önerisi ile. Kilomuzda iyiydi ama kızım ağlıyordu yemek için 😄
tugba_toprak_gocmen Merve-miray bişey söylimmi.Oğlumda yemek konusunda cok cektim.Hamileyken hep dua ettim allahım ikinciden cekmiyeyim o bari yemek yemeyi sevsin diye.Sonuc ortada ama buda fazla gibi 🙈😂
[silindi] tugba_toprak_gocmen bebeğinin kilosu fazla feil cnm sadece alacagı kilonun 1 kat fazlası hele birde erkekse o çok çok normaldir 😊yani olması gereken kilo o fazla deil
Liyasu YeldaKuzey benim kızımla aynı emziriyor musunuz bizim kilomuzu doktor begemedi 5100 ve 1 ayda hic kilo almamis sadece mama ile besleniyo kendimi çok kötü hissediyorum
MotherQueen Liyasu kötü hissetme annesi benim ilk çocuğumda mama ile beslenmesi ve hep çok zayıftı ama kansızlık vitaminsizlik ve idrar enfeksiyonu çok etkileniyor kilo alımını bunlara baktırmanızı tavsiye ederim
Liyasu MotherQueen kana baktı bisey demedi ama idrar onemli degil dedi anlamıyorum ki üzülmemek elimde değil ki
baybyumusak limonlukarpuzzz şimdi kac aylik benimkisi de 3. Ayda öyleydi şimdi 5 ay 13 günlük biraz fazla sanırım
limonlukarpuzzz baybyumusak şuan 9.5 aylik 13 kilo doktorumuz hiç fazla demedi doğum kilosu fazla olduğu içun normal dedi