Erva2alya genel anestesi ile sezeryana girdim doktorum 15dk sonra bebeğin kucağında dedi 10.30 girdim uyandığımda saat 12.50 ’di kanamam çok olmuş oyuzden tekrar narkoz vermişler hatta bi kaç doktor toplanıp eşimden izin alıp rahmimi alacaklarmış benim doktorum beklemiş 2 saat kadar sonra bi mucize oldu ve azaldı kanaman dedi uyandırdılar ama ne uyanma öldüm öldüm dirildim o piskolojiyi hala unutamıyorum çok kötüydü doktorum sürekli antibiyotikli serumlar verdi 3 gün hastanede kaldım 😔