Cansuaslann 3 ay önce sezeryanla doğum yaptım ve şuan 1,5 aylık hamileyim bu durumu yaşayanlar bilgilendirebilir mi ne gibi zorlukları oldu? Dikişler acıdı mı?
babykumpir Cansuaslann İsteyerek mi oldu? Çok az bi süre karın gerildikçe dikişler acımaz mı ya😬 iç dikişlerin iyileşme süresi 1 sene diyolar diye biliyorum
arasbulut17 Cansuaslann bende 8 ay önce oldum doktorum 1 yıl düşünme dikişler için demişti ama bende okumuştum karin büyüdükçe dikişler acıyabilir doktor ne dedi peki
Haminne Cansuaslann tanıdığım birinden biliyorum. Zorlu geçmişti dikişleri açıldı hatta. 40 çıkınca hamile kaldınız galiba, arkadaşın öyleydi Allah yardım etsin
Cansuaslann Cansuaslann Doktorumla henüz konuşamadık bu konuyu ama inşallah dikişlerime bişey olmaz ya çok korkuyorum 😅
SEC15 Cansuaslann 😳😳 Allahım ben korkudan kocama yanaşmıyorum sezeryan okadar zor geçti ki ölümden döndüm bi 5 sene çocuk yapmayı düşünmüyorum 7 aylık bebeğin var hala bile ara ara dikişlerim acır rahmim ağrır sanci yapar siz yanlisliklami hamile kaldınız ? 🤔 burda okumuştum sanırım yada biri anlattı hatırlamıyorum ama sizin gibi hamile kaldığı için dikişleri açılmış bebeği erken almak zorunda kalmışlar 3 ay kuvezde kalmıştı dikişlerin tekrar tutmama ihtimali olabiliyormuş umarım bünyeniz sağlamdır Allah kolaylık versin inşallah
123401 SEC15 gerçekten benimde öyle çok zor geçti bazı arkadaşlar iki günde ayaklandı maşallah 🧿 ben 1 ayda zor toparlandım ve ameliyattan çıktıktan yarım saat sonra başladı acı resmen bırak saplanıyordu 😔 agrı kesiciye rağmen çok zır geçti ben de çok korkuyorum hamle kalırsam diye inan ki korkudan kocama yakasamouorum 😂
Erva2alya SEC15 bende cok korkuyorum bende ölümlerden döndüm 4.5 aydir esimden kaciyorum birdaha hic cocuk ustemiyorum senin neden zorfu cnm bende previa vardu
Mom076 Cansuaslannıstedıgınız kadar tedbırde alsaydınız olacagı varmıs demekı nasıbı varmıs kı oldu hıc bırzaman pısmanlık duygusunu yasamayın her serrde vardır bır hayır o yüzden hep ıyısını düşünün belkıde bu sızın ıcın daha hayırlı olacak ben 3 cocuktan sonra asla çocuk yapmıcam ıkı defa agır gogus ameliyat ı oldum amelıyatımdan 2 ay sonra hamıle kaldım tabı kendı ıstegımle gogusum ıylesmıyordu kıtle cıkmıstı hamıle kaldım hamdolsun gectı o yüzden hep ıyı tarafı düşünün Allahım çocuklarızımı kazadan beladan kotu ınsanların serrınden korusun InsaAllah hayırlısıyla Rabbım kucagınıza almayı nasıp eder nezaman aklınıza gelırsen sukret ınan cok mutlu olacaksınız
Cansuaslann Mom076 Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz ve güzel enerjiniz için ☺️ Çocuklu hayatı geniş aileyi bebek bakımını seviyorum 2. çocuk fikri bana korkutucu gelmiyor aksine seviniyorum oğluma kardeş geleceği için sadece dikişlerimden dolayı endişeliyim ama kilo alımıma dikkat edersem sorun olmaz diye umut ediyorum ☺️
SEC15 123401 vallahi ben anlamıyorum bunye meselesi galiba kuzenim 1 hafta sonra kalktı hiçbirşeyim yok benim dedi binsene sonra ikinciyi doğurdu 😳 ben sezeryandan 2 saat sonra çıktım feleğim sasti 1 ay kendime gelemedim 😳 Allahım ne cesaret
Zynp26- Cansuaslann ben 7 buçuk aylık bebeğimi kayıp ettim sezeryanla aldılar 6 ay sonra tekrar hamile kaldım yine sezerayn geçirdim bir sorun olmadı çok şükür
SEC15 Erva2alya genel anestesi ile sezeryana girdim doktorum 15dk sonra bebeğin kucağında dedi 10.30 girdim uyandığımda saat 12.50 ’di kanamam çok olmuş oyuzden tekrar narkoz vermişler hatta bi kaç doktor toplanıp eşimden izin alıp rahmimi alacaklarmış benim doktorum beklemiş 2 saat kadar sonra bi mucize oldu ve azaldı kanaman dedi uyandırdılar ama ne uyanma öldüm öldüm dirildim o piskolojiyi hala unutamıyorum çok kötüydü doktorum sürekli antibiyotikli serumlar verdi 3 gün hastanede kaldım 😔
Babylove Benim spinal sezaryenim çok kolaydı böyle olacaksa 10 tane bile dogurur insan. Ama 40 im cıktı şimdi korkuyorum çünki birini güzelce büyütmek istiyorum. Mini hap varmis emziren annelerde kullanabiliyormuş onu doğumkontrol hapı kullanan var mı acaba?
BademsMam Cansuaslann ağrıların sancıların çok olucak. Karnın gerildikçe çok erken hamile kalmışsın. Allah yardım etsin