Roseses 4 kardeşin 2.yim, biraz baskılanarak büyüdüm, yani çok çocuk olunca çocuklar şen şakrak olmuyor, nasıl yetiştirirlerse öyle oluyorlar. Üniversiteye geçene kadar ailem bana “yabani” diyorlardı. Hatta kayınvalidem ilk bize tanışmaya geldiğinde annem şok olmuştu ve teyzeme falan “Zeynep çok güzel akıllı akıllı konuşabiliyor, inanamadım” demişti. Yani bu asosyallik tamamen evladını nasıl yetiştirdiğin ile alakalıdır. Sana bir çocuk daha yap diyenler asla susmayacaklar, çünkü davulun sesi uzaktan hoş gelir derler, yaptığın bebeğe onlar bakmayacakki, sadece ara sıra gördüklerinde bir iki sevecekler, bebek aşka geldiğinde şımardı bu diye kenara koyucaklar.