Biraz önce Adem güneşin Instagramdaki son postunu okudum, 2. Bebek düşünmediğim için kendimi sorumlu hissettim yani yazı beni düşündürdü 2. Çocuğu değil bir psikoloğun bu kadar net kesin çizgilerle konuşması üzdü beni, bizler ilk bebeklerimize kardeş olsun diye kendi psikolojik sosyal ve maddi durumlarımızı neden gözardı etmek zorunda kalıyoruz yeter ki kardeş olsun mantığını anlayamıyorum anne kendini yetersiz hissediyorsa 2. Çocuğa sabrı gücü manevi durumu psikolojik durumu yetmeyecekse ne anlamı var ki çocuk yapmanın? Kızım henüz 23 aylık sanki kızımın başı bacadan çıktı kendi annem başta olmak üzere herkesin ee 2. Bebe ne zaman soruları ve yapmayacağım istemiyorum deyince öyle şey mi olur ne demek yapmayacağım Allah’ın gücüne gider deme sen öyle şeklinde yorumları..
sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda, tek çocuklu bir aileden gelen annelerimiz var mı aranızda merak ediyorum? (6 çocuklu bir ailenin 5. Çocuğuyum)