Kubrafyd Benimkiler bugün ikinci dozu oldu ,ilk dozda yan etkisi oldu ,gaz artışı oldu,huzursuzluk ,iştahsızlık özellikle uykuya direnme ve sürekli kucakta gezmek istedilrr ,bir iki gün sıvı kaka yaptık bir hafta içerisinde normale dönmüştü ama bugün yapilan ikinci dozda hiç bir yan etki olmadı ,muhtemelen o zaman küçük olsugumuz için bağırsak sistemimiz tam gelişmediği için aşı ağır gelmisti tabii ki her bebek bir olmayacaktır ama bu tazr ufak yan etkiler çok naidr olsada mevcut