Kubrafyd 2 gün önce olduk, yan etkisi hiç olmadı ama nadirde olsa tüm aşılar gibi ateş olabiliyormus ağızdan veriliyor,eğer yaptıracaksan 150 veriyorsan 75 falan ver çünkü icmiyorlar tok oldukkarinda dedi doktorum bende yarı aç goturdum zar zor içti bebeğim 🦸