Duygunida nisanada42 atak haftası sabretmek zorundayız 😕 uyku sersemi olduğunda geç karanlık odaya, ben o şekilde çözüm buldum.
minikmomm nisanada42 Nilinannesiii foruma yada internete 4.ay atağı yazarsanız çıkar daha iyi bilgi alabilirsiniz sizin gibi bir sürü anne var forumda çok gördüm allah yardımcımız olsun atak biter diş başlar😩
Cizrelili minikmomm benim bebegimde 37.haftada doğdu ve 15 ağustos benim bebegimde de meme reddi var ve ben sütüm azaldı diye içmiyor zannediyordum
minikmomm reynwoman atağın 4.günündesiniz 31gün var bitmesine ama yavaş yavaş azalıcak merak etmeyin ilk günler zor
Umayarikan 3 ay 16 günlüğüz emerken aynı şeyleri bizde yaşıyoruz emmek istemiyor ağlıyor kafa hep başka yerlerde ve gündüz uykularımız yok denecek kadar azaldı uyumaya direniyor deli gibi uykusu var ama ağlama krizleri var sizdede öyle mi :(
Duygunida Umayarikan aynı durumdayız. Herkes aynı şeyleri söylüyor bende sadece biz yaşıyoruz sanıyordum
minikmomm Nilinannesiii bak şimdi kırkıncı haftadan hesaplanıyor mesala 40+1 de doğduysa doğum tarihi 19 ağustos ise 18 ağustos diye hesaplıycaksınız yenidoğan hemşiresiyim canım yardımcı olmak istedim saçma bulduysanız kusura bakmayın iyi geceler allah yardımcınız olaun
Nilinannesiii minikmomm yok yani cok uzuldum anlaminda cok uzun gunlerimz var daha diye niye sacma bulayim ben 4.ayda falan diye giriliyor saniyordum. Peki bu atak bitince duzene giriyor mu yani bana hic duzene girmicekmis gibi geliyor etrafim ac bu mama mi alsak diyor kafam cok karisik
Nazo42 minikmomm Bizimde 28 Ağustos 38+2 de doğduk nerden bakıyoruz acaba bizimkinede bakabilirmisiniz
Nazo42 nisanada42 benim kızımda 2 ay 26 günlük aynı şekilde emme pozisyonuna geçtiği zaman çığlık çığlığa bağırıyor kız çoçuklarının genelinde var sanırım bu.Kangurada denedim ayakta pışpışlayarak Ayakta deniyorum asla almıyor.Emzik kullanıyoruz danışmanlar emin meme reddi yapar dedi bırakmaya çalıştım ama olmadı çok ağladı.Bende emzikle uykuya daldırıp uykuya daldığı zaman emzirebiliyorum sadece😭😭İnşh geçici bi süredir bu
Nilinannesiii Nazo42 emzigi birakincada gecmedi canim hicbir turlu gecici bi surec bence bunların ki ama uzun suruyor iste
minikmomm Nilinannesiii Pardon kusura bakmayın ya sizin daha 3.ay atağıymış yanlış hesaplamışım tam kırkı doldurmamış 8gün kalmış bitmesine siz 6. Günündesiniz 3.ay atağı 14gün sürüyor
minikmomm Nilinannesiii bu 3.ay atağı bitince düzene giriyor fakat sonra 4.ay ve sonra diş bizi bekliyor
Nazo42 Nilinannesiii aynen benim etrafımdakilerde aç bu çoçuk ondan ağlıyor mama ver die başımın etini yedi ama vermedim uykuda emziriyorum.Bugun sağlık ocağına gittim kilosu gayet yerinde dedi ebemiz.Sizde emzik kullanıyormusunuz acaba