nisanada42 Anneler kızım 3 ay 10 günlük emerken kriz geçiriyor resmen bir çekiyor ağlıyor emzirmek eziyet gibi olmaya başladı sizde de böyle mi çözüm bulabildiniz mi
Nilinannesiii nisanada42 aynisii canim. Asil soru şu ki.. herkes mi 3.ayda ayni seyleri yaşar herkesin 3.ayda sutu mu kesiliyo yani (imkansiz bence)?Altinda yatan basja bisey var ruhsal olarak diye dusunuyorum cunku herkeste ayni sikayet Drum bıkmış bu durumdan meme reddi yeni nesil bebeklerde moda olmus yapcak birsey yok emzirmeye devam diyor.
minikmomm Nilinannesiii 4.ay atağındasınız sanırım bebeğinizin doğum tarihini söyleyin hesapliyim kaç gün kaldığını
Duygunida Algıları açıldı artık etrafı izlemek istiyor. Alanını daraltınca çıldırıyorlar 😄 zorlamayın daha çok sinirlenir. Karanlık odada emzirmeyi deneyin, bide 3-4 saat bekliyorum ben acıkınca tıpış tıpış emiyor.
nisanada42 Duygunida bende beklerim normalde ama kızım su an rota virüsü bol bol emzirmem gerekiyor başka şekilde çözümü yokmuş 😥
Duygunida nisanada42 atak haftası sabretmek zorundayız 😕 uyku sersemi olduğunda geç karanlık odaya, ben o şekilde çözüm buldum.
minikmomm nisanada42 malesef daha ilk günündesiniz atağın yani öyle gözüküyor kaç gündür bebeğiniz böyle
minikmomm Nilinannesiii 4ay oldu aslında şuan 4.ayı dolduruyorsunuz kaç haftalık doğdu tam 40.haftadan hesaplanıyor
minikmomm Nilinannesiii Pardon kusura bakmayın ya sizin daha 3.ay atağıymış yanlış hesaplamışım tam kırkı doldurmamış 8gün kalmış bitmesine siz 6. Günündesiniz 3.ay atağı 14gün sürüyor
Mimarannee Nilinannesiii aynı gün doğmuş bebeklerimiz bizde de aynı durum var kafasını sürekli arkaya atıyor, sağ sola çeviriyor. etrafı incelemeye başladı ondandır diye düşünüyorum…
minikmomm Nilinannesiii evet bu atak en uzun atak ve 35gün sürüyor sizin ya ilk yada ikinci gününzmüş hesapladığıma göre 33-34 gün var daha
minikmomm nisanada42 Nilinannesiii foruma yada internete 4.ay atağı yazarsanız çıkar daha iyi bilgi alabilirsiniz sizin gibi bir sürü anne var forumda çok gördüm allah yardımcımız olsun atak biter diş başlar😩
Nilinannesiii minikmomm ay sacmalamayin ya ben netten baktim gunesli gunlerdi hani😢 yapmayin etmeyin uyumuyoda delircem yani sacimi basimi yolcam 2 gundur ac mi diye dusunmekten canim cikti memeyide emmiyor pilates topunda zipliyorum ediyorum yok. Kendime pozitif enerji yollamaya calisiyorum ama o da tukeniyor cidden nerden baktiniz
minikmomm Nilinannesiii bak şimdi kırkıncı haftadan hesaplanıyor mesala 40+1 de doğduysa doğum tarihi 19 ağustos ise 18 ağustos diye hesaplıycaksınız yenidoğan hemşiresiyim canım yardımcı olmak istedim saçma bulduysanız kusura bakmayın iyi geceler allah yardımcınız olaun