mihrosum demirboy valla canım ben de yorganla yatıyorum. Ve ustumde pijamalarım..coxukta Pijama da gıydırmedım. Bir incecik body var oda yarım kollu.
dygcm mihrosum yani siz daha iyi bilirsiniz bebegınızın ısısını, ben ınceden gıyındırıyorum pıjama baktım terlemıyo oyle devam ettım hep
HcrSltn mihrosum oda ısısina göre kalin uyku tulumunuz. Ben 23 derecede 1.7 tog kullanıyorum, içine kolsuz zıbın giydiriyorum, çorap yok. Evimin ısısını göz önünde bulundurarak aldım, tog tablosuna göre giydiriyorum
duzenlianne mihrosum bende 2.8 tog kullanıyorum 21 22 dere arası oluyor gece kontrol ediyorum vücudunu bacakları üşüyordu içine ince pijama üstüne de uzun kollu zıbın giydiryorum bol lastikli corap giydiriyorum ayagına da. Üstünü örtmeyince bi degişik oluyorum yaa alışamadm şu tuluma😀😀
mihrosum demirboy sariKizim_akKizim duzenlianne kızlar valla sabaha kadar benim mınıgı kontrol ettim. Ama vucudu cok sıcak dııldı valla soguktu. Demekkı ıcıne 1 yarım kollu yetmedi. Bu aksam altına ince giydirim ustunede. Uzun kollu giydirim diyorum. Valla dun herkes 2.8 kalın almıs son dedi ama bıldıgın cocuk ısınmadı
Hemanjiomluminik Hll20 ev soğuk olırsa 2. 8 olandan al ama normal 22 derece civarı ise 1.8 1.7 yeterli
Zehrabaysan mihrosum valla evim 22 derece 2.8tog giydiriyorum içine zıbın sıfır kol bi de çorap hiç de terlemiyor
ilknur1234 Bnde 2.8 togluk uyku tulumu aldim giydrdim icine sadece citcitli badiyle o gece 300 kere uyandi bence sıcaktan uyuyamadi aslinda evin dereceside normaldi sabaha karsi cikarip attim ustunden oyle 3 saat fakan hemen uyudu bnce daraldi bizimki
ilknur06 mihrosum tam ideal tog tabloları var internette kç derecede nasıl giydireceğiniz yazıyor ordan bakabilirsiniz ama dediğim gibi ideal
duzenlianne mihrosum valla bende alttan üstten giydiriyorum bacakları üşüyor ince bi polar var onu da bacaklarına örtüp yatagın altına dogru veriyorum açamıyor. Üst zıbın ben lcw den aldım geçen ekstra sıcak tutar yazıyordu üzerinde kolları vücudu üşümüyor belki o zıbındn diye düşünüyorum
demirboy mihrosum bana mantıklı gelmiyor zaten benim evimin ısısı gayet iyi ama kendim pijama üstü yorgan örtüyorum gece uyurken insan üşüyor çünkü. Bence onu yorgan olarak düşünüp içine ince bir pijama giydirin. Sıcaktan zarar gelmez
mihrosum duzenlianne 2. 8 tog canım pembe dısı. Valla bır atletle uyuttum cocugu hıc ısınmadı. Buradaki herkes bıde cok kalın almjssjn dedı 😁
duzenlianne mihrosum yok bende 2.8 tog lık uyku tulumu kullanıyorum da bahsettiğim içine giydirdiğimz çıtçıtlı tulum ekstra sıcak tutar yazıyordu gercektn de kolları vücudu üşümüyor