mihrosum bende lcw dan almıstım 2.7 odanın ısısı 22-23 derecelerde oluyo ıcıne inceden uzun kollu pıjama altust gıydırıyorum ayagında corap olmuyo, yani oda ısısına göre belki tog degeri fazla mı acaba dıye dusundum ama bebegım hıc terlemıyo kontrol edıyorum hep o yuzden memnun kaldım