oldugrs1 bende öyle düşünüyorum. Bugün annem diyor eskiden ekmekle şekeri çiğneyip tulbente baglarlarmis da bebekler onu emermis. Anneme de cok vermişler öyle. Bize birşey olmadi diyo. Tabi simdinin bebekleriyle bir olmaz ama ışte çok da pimpiriklenmemek de lazım. Niyetim başlamak benimde. Evet güveniyorum ebemize. Oğlum tup bebek. Bütün sürece onlar da şahit. Riske atacak birşey söylemez diye düşünüyorum.