Kızlar oğlum bugün tam 4 ay 14 günlük. Aşısı vardı bugün sağlık.ocaginda. kilo.kontrolunde 6 kilo çıktı ve nerdeyse bir aydır hiç kilo almamış. Sadece anne sutu alıyor. Uykusu iyi. Cisli bez sayısı normal. Sutum de var ama neden almadi anlamadım. Bu dönemde covid atlattik ben ona bağladım. Ebemiz (ki çok cok eskiden beri tanıdığımız ve aile dostlarımız diyebilirim yani güvenirim anlamında bunu yazdim) mama takviyesi önerdi. Birde ek gida için tadimlara baslayabilirsin dedi. Şimdi size sorum oglumun kilosu çok mu az. Birde tadimlar icin erken mi acaba. Mama basliycam günde 1 kere olmak kaydıyla. Acaba tadimlara da ufaktan başlasam mi. Biz yemek yerken falan oğluma yemek istiyor yani birşeyler yemeye hazır olduğunun sinyalleri var. Kafam.karisik. 😫