LindaKsk Selam canım 3. Ayda yaptırdık gelişimi iyi olduğu için yaptı doktorumuz hafif ateş dışında yan etkisi olmadi çok şükür rotavirus aşısı ile birlikte oldu rota biraz ishal yaptı sadece. Ama menenjit aşısı huzursuzlukta yaptı doktorumuz 2 3 gün huzursuz olur dedi oldu da gerçekten mızmızdı çok şimdi 4 aylık olduk 1 hafta sonra rotavirus ve 2 karma aşımız var. Menenjit tekrar 5. Ayda olacak sanırım 2. Doz u