LindaKsk bizim doktorumuz 7 ve 13.ayda yapılacak olarak planlama yaptı. 1 hafta önce ilk dozu yapıldı, ateş yapmadı. Ama bizim hiç bir aşımızda ateş olmamıştı, yine olmadı çok şükür.
Fatmacicek
Kaçıncı ayda ve yapılacak dozu doktorunuz planlamasını yapıyor. Bize 3.ay kontrolünde 7 ve 13.ayda nimenrix 8 10 ve 16.ayda bexsero yapacağız dedi. Bazıları 6 aydan önce başlayıp 3er doz bazıları yaşından sonra tek doz yaptırmayı tavsiye edebiliyor. Çocuk doktorunuzla görüşüp öğrenebilirsiniz. Biz 7 ay 8 günlüğüz. Nimenrix ilk doz yapıldı. Ateş yapmadı.
twinsmomYY