Merhabaa ♥️ benim oğlum mayıs doğumlu ama 30 ağustosta doğması gerekiyordu ben de sayılır mıyıım 🙆🏻♀️ hastanede gece uykusuna alıştırmışlar galiba 12 mamasından sonra uyur gece beslenmeleri hariç sabah 8-9 arası uyanır gündüz uykuları genelde iki kere 1.5-2 saat arası değişiyor, elleri ağzında çoğunlukla oyun halısında falan 8-10 dk kalıp sıkılıyor kitap okuyorum müzik aletlerini hayvan seslerini dinletiyorum arapça ingilizce alfabeleri söylüyorum şarkı gibi farklı kumaş türlerine dokunmasını sağlıyorum evdd buldukça böyle işte 🌼 yaşıtlarını yakalamasını bekliyorum ✨