1Ezoo isteyen istediğini eleştiremez eleştirmek başka yermek çok başka ama gördüğüm kadarıyla siz önünüze geleni eleştiren değişik bir tipsiniz hiç muhatap olmaya değmez de yine de söyleyeyim. Bu hayatta bir tane doğru yoktur. Hayat sadece siyah ve beyaz değil. Ve dünya etrafınızda dönmüyor. Yani sizin doğru kabul ettiğiniz düşünce ve davranışların dışındaki her şeyi eleştirmek ancak size zarar verir. Zira hemen itici olduğunuzu anladım diğer yorumlardan da anlaşılıyor çok net.