Sarikuzumalp Samsunn5561 kesinlikle katılıyorum. Ama avmlerde çalışanlar da var işte işin üzücü tarafıda o keşke devlet herkesin maaşını bu dönemde çalılmadan verse ama nerdee 🤷♀️
Alpkusunannesi 20 yaş altı genç ve çocuklar şehir içi veya şehirlerarası yolculuğu nasıl yapacaklar? 20 yaş altı gençler ve çocuklarımız 30.05.2020 tarih ve 8558 sayılı Genelgemizde belirlenen çerçeve içerisinde yanlarında veli/vasisinin bulunması şartı ile herhangi bir belge aranmaksızın şehir içi ve şehirlerarası yolculuk yapabileceklerdir.
mozaik Alpkusunannesi yolculuk olarak bu şekilde ama avm de ceza yemişler mesela .evde birakilamayacak yaştakiler için yaptırim farklı olmali .
mozaik Eser3458 evet öyleymiş tesekkur ederim . Hepten ögle uylusuna geldi oglumun. Adim atamayacağız 😅
mozaik Nrgs valla kaymakamlik yanıt vermiyor . Belediye kaymakamliga topu atti. 19 yasinda ki gencle bizim bebeler bir mi ? Yüruyemiyor bile. Zaten kimseyle görüşmüyoruz. Bir arabasina koyup hava aldiriyordum onda da izinli oldugu saat uyku saatine denk geldi 😅
mozaik Hasderluna yani evde tek mi kalacaklar işimiz olsa. 20 yaş alti dediler de 19 yaşinda ki gençle bir mi bu bebekler ? Mecbur kaldigimizda alcaz yanimiza
1Ezoo Samsunn5561 mecburi avm ye gitmek zaten mantikli gelmiyor kulaga. Bebegiyle avm ye gidenleri gordukce uzuyorum virus olsn ya da olmsn kapali ortamda o kadar insanin icinde nasil dolastirabiliyorlar cocuklarini sasiyorum iyide oluyor yesinler cezalari
ymn2019 1Ezoo virüs varken tamam haklisnz girilmemeli kesinlikle çok acil bisey olmadıkça ama virüs olmasa bile demissnz. İnsanlar havalar soğukken disarda cocugu oyalamyacagina göre nereye götürebilir. Siz hic mi götürmedinz çocuğunuzu ve bundan sonra götürmuceksnz?Herkesin imkanları dahilinde vakit gecirebildigi yer avm ler .
Samsunn5561 1Ezoo Yo ben bugun gittim, kizima aldigim ayakabi yirtildi ve iade icin gittim, yani mecbur kaldim, ama tabi kizimi sokmam simdi virus nedeniyle, ama virus olmadiginda sabahtan aksama kadar gezerim bunda ne varki ?
Mommysharkdoodoodoodoo 1Ezoo 😁 şaka mısınız hanfendi? Hadi şimdi virüs var anladık da olmadığı zaman götürenleri eleştirmek sizin ne haddinize? Ben oğlumu götürüyorum ebebek joker civil toyx gibi mağazalar ve oyun alanlarına çok da mutluyuz. Bize niye üzüldünüz ben anlamadım. Siz çocuğunuzu götürmeyin götürene de böyle saçma sapan eleştirilerde bulunmayın.
1Ezoo ymn2019 hayir su ana kadar hic goturmedim ve goturmeyi de dusunmuyorum avm disinda hic mi yer yok cocugu oyalamak icin
ymn2019 1Ezoo Neresi var mesela bizi de aydınlatın soguk havalarda 🙂 normale döndüğümzde goturmeyelim
Yasemin_06 mozaik benim.bildiginde anne babaya muhtacligi olan heleki bebek gibi anne babasiyla cikabiliyor diye biliyirum bende o belirli saat araliginda cikamayan.grup buyuk olan 20 yas alti ve alt sinir yasi var sanirim onlar cikamiyorlar ben.boyle biliyirum.cnm ama korkma asi onmli bisey oldusu icin ona bisey olmaz bide polisler sokak larda degilde daha cok isleyen cadde avm vs yerlerde dolaniyorlar