Misskokulum maşallah💙
gerçekten bebekler kendi yediklerinde, kendi istedikleri kadar yediklerinde çok daha mutlu oluyorlar. İlk yardım bilgisini az çok bilen her anne deneyebilir bence. Ben 8. Aydan itibaren ara ara hep denedim. Sebzeleri buharda iyice pişirip önüne koydum, suda pişirdiğim parmak köfteleri de verdim kendi yemesini bekledim. Bu süreçte “az yedi” diye bir şey yok. Bebek tamamen kendi kendini kontrol ediyor. Bir iki lokma bile bizim verdiğimiz kaşık kaşık yemekten daha keyifli geliyor onlara🤗