Svdgnss Ben de doğum yaptıktan sonra 4 gün boyunca çıkamamıştım,dikişlerim olduğu için de zorlayamıyordum.Ama benim tuvaletim yoktu hissetmiyordum.
Doktorumu arayıp söyledik,Magnezi kalsine diye bir ilaç verdi,bir kere içtim,5-6 saat sonra ishal gibi yapmaya başladım iki gün bağırsaklarım temizlendi resmen,sonra da normal yapmaya başladım.
Doktorunuza sorun siz de isterseniz,o da bir şeyler önerir mutlaka.