Svdgnss Merhabalar arkadaslar. Öncelikle şimdiden teşekkür ederim. 3 gün önce normal doğum yaptım. Ama iç ve dışta dikişim çok. Doktor 1,5 saat uğraştı nerdeyse. Dikişin sayısını bilmiyorum. Söylemediler. Söyledikleri tek şey fazla dikkat et diyor. Büyük tuvalet e çıkamadım henüz. Sıvı şeyler besleniyorum. Tuvaletim var fakat yapamıyorum. Tecrübeli anneler sizden cevap bekliyorum.
Elam123 Svdgnss bende sizin gibiyim 10 günüm oldu büyük tuvalet imden zorlanıyorum çok fazla. Kayısı meyve suyu tüketiyorum birde bol su içiyorum.
Cagla Svdgnss cnm illa zor oluyor benmde 4 dikisim vardi ben bile zar zor cikmistm tuvalete. 1 haftanin sonunda çıkmıştım, ama dikkat et ikinma sakın. Bekle sonuna kadar, kayısı hoşafı felan iç. Gecmis olsun bu arada
cicer0 Svdgnss dr unuza magnesie calcine ilacını kullanıp kullanamayacaginizi bir sorun ben hem hamilelikte hem normal doğum sonrası kullandım rahatca ciktim. doktorunuz uygun görürse rahatca çıkarsınız. çok geçmiş olsun
03saliha06 Svdgnss kesinlikle dikkat et canım duplac diye bi şurup var ondan iç bol bol su ve kefir iç eger zorlarsan dikişlerin zarar görebilir ve poponda catlak olur işkence gibi bi döneme girersin ben yaşadım çünkü
Hayat Svdgnss benimde dikislerim cok zor oldu fazla degil fakat 3 saatlik islem sonucu dikilmem bitmisti ebe bol bol su ve sivi tuket bende 4 5 gun sonra cikmistim korkarak korkudan yapamadim hatta doktorun dikislerin icin bisey dedimi bilmiyorum ama batikon la temizle sabah aksam RABBIM sifa versin yazini okuyunca ilk gulerim geldi ama gene de acisi bile guzel bi duyguydu
Yarenelibol_ Bn üç gün sonra çıkmıştım kabızdım kanıyordu yptıktn sonra Zorlmktn Allah kolaylık versn Bnmde iç dış dikişim çok
Seymayna Full sıvı beslenin komposto çorba . Ben 15 gün öyle yaptım sıkıntı olmadı ve şakın ıkınmayın kendiliğinden gelsin
Svdgnss Seymayna bir şey soracağım 20 gün oldu doğumyapalı iç dikişim fazla yürürken bacaklarım açık yürüyorum gerdirdiği için mi normal mi
Aliyeeee Svdgnss o korkuyu yenmen lazım bende korkuyordum ama eşim saolsun çok moral verdi o konuda 😁 . Korkma canım sıvı seylerle besleniyorsan rahat yaparsın veya sonuna kadar bekle zaten yapmak zorunda kalacan korkma .
AyazAslan Svdgnss ben 5.ci gun ciktim. Korkudan olmuyordu onceki gunler, dikis patlar, canim yanar yok kanama olur diye bilinc altima yerlestirmistim. Cok sey yedim ictim ama en sonunda lavman kullandim cikabilmek icin 🤷🏻♀️
Gokceperi Svdgnss bnmde dış 4 dikişim vardı 3. Gun ypbldim ama sakın kabız olmayın bide ıkınıp zorlamayın.. hoşaf falan için ekmk yemeyin cıkrsnz kısa sürede 🥰
Melike_elanur Svdgnss 2 saat dikildim canım ne uyuşukluk kaldı ne bisi diri diri diktiler dikiş tutmadı onlar dikti dikişler attı derken sonunda bitmişti kabus gibi 10 dk da doğum yaptım 2 saat diktiler makata kadar yırtık vardı kesi vardı çok dıkisim vardı her tuvalette kaniyodu bide hemoroidim vardı tabi zor bi süreç ama geçiyor bol bol komposto iç hem süt yapar hemde tuvalete yardımcı ben oturamiyodum bile sizidan acidan ama 3.bucuk ay oldu geçiyor canım sabret😇
Minikadimlar Svdgnss normal doğum yaptım dediğiniz gibi hem alt dikişlerden hemde zor bi doğumdu makat ağrısından tuvalete 3 gün çıkamadım afedersiniz artık tam ucunda kaskatı kesilmişti tuvaletim zeytin yağıyla hafif masaj yaptım biraz da parmağımla içeriye sürdüm o rahatlamayı anlatamam size kesin ve en hızlı çözüm ne ıkınmaya gerek kaldı ne korku kendiliğinden geliverdi hemen