Yasemila BrcnBlgn hiç reflü yaşamadık kusmaz bile kolay kolay ama bilemedim belki ben göremiyorumdur sadece biraz fazla gazlı
Humeyra1 Yasemila o aylarda bende öyle diyordum hep. 😊 en fazla 2 ayın var sonrası çok güzel düşün kızım 7 aylık Allah nasip ederse ilerisi daha güzel olacak ınanıyorum 😊❤
Yasemila Humeyra1 şimdi çok zor valla sürekli meme yada mama tek durma yok yapıldık ikiz gibi oturmak istiyor ama erken gece bin kere kalkmalar gündüz uyumamalar inşAllah biraz rahatlarım 😂
Gamzeahmetzeynep Yasemila evet gülüyorum çoğu zaman . Sanırım ağzına geliyormuş yedikleri ondan herhalde bilgim yok ama ciddi bişi değil sanırım :)