Rrabis12 valla ben ikisinide yaptırmadım rotayı yaptırmayı düşünüyorum onuda 1 yaşına girince , şimdi bebeğim 1 haftalık aile hekimim 1 yaşından önce 3 defa yapılması gerekiyor , zaten corona var evine kimseyi alma bebeği kimseye öptürme dedi . Menenjit içinde olmazsa olmaz aşılardan değil dedi …