Bence yürüdükten sonra daha kolay. En azından kendi kendine bir süre oyalanabiliyor. Ya da çok sıkılınca parkta vakit geçirilebiliyor. Yürümüyorken 7-8 aylıkken sürekli eğlendirmek durumunda kalıyordum. Sadece yürüme öncesi dönem en sıkıntılısı bence. Emeklemek istemiyor, kucakta durunca sıkılıyor ama yürüyemiyor falan, memnun etmek zor oluyor