Merve ya dimi? bana şey gibi geliyor, biz yaşadık siz de yaşayın inşallah yaşarsınız gibi. Daha 3bucuk aylik kizim ama gerçekten zahmetsiz bi bebek. Çok paylaşmıyorum ama güzel bişey diyince daha dur şu ayı bekle böyle olacak, asıl sıkıntı şimdi başlıyo. Bi salin bizi ya, zorluğu olacak tabi ama niye heyecanla her anini yaşamak varken kötü beklentiler içine sokmaya çalışıyorlar.