Bikuzuannesi inşallah en kısa zamanda atlatırız da bende senin gibi eskilere bakarım zaman ne çabuk geçmiş derim çok yoruldum gaz derdi derken şimdi atak doktor 3 ayda geçer dedi ama gazı hala var Rabbim başka dert vermesin bunlar geçici biliyorum ama insanı yıpratıyor ..