Deliricem artık az kaldı başından beri kolik bebeğim öyle zor bı bebek ki anlatamam gaz derdi hiç bitmedi onu geçtim alıştım artık şimdide meme reddi var uyku dışında emmiyor biberon almıyor kaşıkla mama veriyorum şimdide mümkün değil uyumuyor sallamaya başlayınca kıyamet kopuyor uykusuzluktan ağlıyor açlıktan ağlıyor ne yapicam nasıl bı cagre bulucam Allah aşkına bilen varmı yardım edin psikolojim bozuldu kafayı yemek üzereyim büyüdükçe düzelir diyordum ama yok 4 aylık oldu herşey dahada berbat oldu ….