MerveBostanBayrak Badem amin çok sağolun güzel dualarınız ıcın bebekler hasta olmasın cok agır gecırıyor su an
Elms_elf Benim kızımda da iki gündür burunda hırıltı var ama hiç ateşlenmedi.dün doktora gittik boğazda kızarıklık var dedi.Acaba kızımda da mı domuz gribi var?😞 Domuz gribinde yüksek ateş de olmayabilir mi?
MerveBostanBayrak Elms_elf merak etmeyın doktor suphelense test yapardı mutlaka ateşte en buyuk belirtisi zaten
Balannesi MerveBostanBayrak maalesef aynı durum devam ediyor aniden 39 a fırlıyor ateşi 😢 Kuzulara kıyamam hep iyi olsunlar inşallah 🙏🏼
Elms_elf @MerveBostanBayrak teşekkür ederim çok sağolun.Size de çok geçmiş olsun umarım bir an önce atlatırsınız🙏🏻
Erten MerveBostanBayrak bizdede bugün oldu:( domuz gribi değil dedi ama yüksek ateşi var. Kusma da var bilemedm. Eve geldğimzde 37.5 tu şimdi 38.2 calpol ve dolven 4 saat arayla dönüşümlü veriyorm. Ilık duş aldrdm ama banamısın demedi.korkuyorm valla:(
Bk15 Erten biz fitil bitane badka bi ates dusurucu donusumlu oyle dusurebiliyoduk dolven ve carpol dusurmuyo