Ipekpncr aminnn bızde o ılacı kullanıyoruz su an 4. Gunumuz ama bugun ınanılmaz agır grıp gobı oldu hıc halı yok gozler su ıcınde sureklı uyku hali ve mız mız. Hanı bızde hasta oldugumuzda ıyılesmeye yakın grıp gıbı oluruz umarınim oyledır 5 gunluk tedavimız yarın bıtıyor duzelmezse götürcem tekrardan. Bu arada sizde kusma oldu mu o ilacı ıcerken