SNCK moralini bozma annesiiii. Ben yıllarca yoğun bakımda çalıştım.Doktorun sözleri sizi endişelendirmiş belliki. 30 crp çok tüksek değil zaten antibiyotik etki ediyormuş,enfeksiyon her an hepimizde olabilecek bişey bebeğiniz küçük bu yüzden korkmanızı anlıyorum. Güçlü kalın,en çok size ihtiyacı var. Allah tez zamanda şifa versin evinize dönün birlikte 🤲🏻