Arifcan benim oglumdada oldu 2 günlükken pijamamin düğmesine takıldı benim baya kanadı doktora götürdüm olabilir dediler kötü koku fln yoktu ama birgün sonra cokkk ağlamıştı yine kanadı tekrar götürdüm acile normal olabilir dediler k vitamini ignesi yaptılar kanama olduğu için eczaneden göbek bağı temizleme seti aldım onunla temizleyip gazlı bez koydum kendi kurudu 4.gunde göbek bağı düştü ara ara kanadı birkaç gün çok az şekilde temizledim ben aldığım setle öyle kurudu gitti şimdi 2 aylık bı sıkıntı olmadı ama kötü koku iltihapli akıntı fln olursa götür canım mikrop kapar