Hareketli oldukları için oluyor genelde. Bizimde doğumdan sonra pansuman icin sprey vermislerdi hergun temizligini yapardim ama göbeği düştükten sonrada hafif kanardi kan görmüştüm bende üzülmüştüm kafama takmıştım neden oldu hatamı yaptim die,genelde olan beklenen şeyler yenidoğanlarda dedi doktoru hiç bisey kullanma sürme k vitamini iğnesi yaptır dedi o gün iğneyi yaptirdim hemen düzeldi kurudu kanaması falan bitti normalde döndük. Yani hersey normal sadece doktora götürün bir igne Yaptircaksiniz okdr sağlıkla büyüsün minik😍