Arasinannesiiii canim benim kizimda 15.ayda 2.doz bexsero menenjit asisi vurulduktan hemen sonra ateslenmeye basladi, ilk basta asidan zannettim ama tam 4 5 gun bu surunce artik dokyora goturdum hali iyi ama ates 38.5 39 ilik dus aldiriyorum ona ragmen inmiyor hemen gittim doktora bogaz enfeksiyonu olmus hic anlamadim bile. Menenjite de bebeginizi dumduz yatirin kollarini biri tutsun ayaklarini da keza , boynunu gogsune yaklastirrin bu hareketi yapabiliyorsq korkmayin menenjit degildir.