Arasinannesiiii Of of laf anlamıyorsun.yaptığın şey net olarak yanlış.Bu sağlık işleri öyle şakaya gelmez.Bebeğinin menenjit olabileceğinden şüphelendim diyorsun.Yani senin kaybedecek 1 dakikan bile yok buradan yorum okuyarak bir sonuç alamazsın.Anca laf kalabalığı,yarına bırakırsan geç olabilir diyorum ama illa sakinleşmek istiyorsun.Önemli olan senin sakinleşmen değil veya şöyle söyleyeyim senin sakinleşmen bebeğin iyileşti demek değil.Ama sana duymak istediğin şeyi söyleyeyim”midesini üşütmüştür canım sakin ol bu gecede bekle ateşi düşmezse yarın götür doktora”Allah sağlık versin ne diyim.