Margaryan Merhaba ben ilk ödememi sgk şahıs ödemelerinden sorguladım emzirme yardımı yazıyordu 3bin küsür burda okurken bi arkadaş yazmış 4a 4b iş görememezlikten bakılıyor diye,ordan da baktım orda analık yazıyor yatan miktarın aynısını gösteriyor, acaba aynı ödeme mi yoksa ikinciye mi yattı