Newnewroz 4 ay 2 günlüğüz bebeğim benim bebeğim değil sanki 🤣🤣 gündüz uykusu düzenliydi gece de öyle. Şimdi gündüz uykusu olmasına rağmen o kadar direniyor ki sabrım zorlanıyor. Gece 8 de uykuya geçen bebeğim artık o saatlerde uyumuyor 10 ları buluyor sabah 8 da kalkan bebek 5 de kalkıyor oynamak istiyor gülüyor hareketleniyor 🤦🏼♀️🤦🏼♀️Acıkıyor içsem mi içmesem mi mamayı bitirince bi ağlıyor ağlıyor diye biraz fazla yapıyor bu sefer çıkartıyor tanıyamıyorum