Newnewroz bir 4 ay 1 günlük de benden geliyor 😂😂😂 1 haftadır aşırı huysuz gece uykusuna geçmesi gece 4 ü buluyor bazen. Dün gece 2 de uyudu da şükrettim 😂😂😂 gündüz uykusu zaten sadece kucağımda uyuyor kıçında sensör var sanki yatağa koyduğum gibi gözlerini açıyor 😂 gece uykusu neyseki öyle değil ama işte ona geçmesi de çok zaman alıyor 1 haftadır. Sürekli ayakta gezmek ve bişeyler ellemek istiyor yapılmazsa kızıyor uykusu geliyo anlıyorum yani gözleri kızarıyo artık ama uyumamak için direniyo bu atak cidden fenaymış üstüne bir de dişleri aşırı kaşıyor o da sinirlerini bozdu. ben ilk kez atak haftası gördüm öncekileri hiç hissetmemiştik