DefneMiray_26 Eladerin 3 bucuk ay oldu doğum yapalı kilolarimin hepsini verdim ama kocaman bir gobek duruyor önümde 😂
DefneMiray_26 Eladerin hicbisey yapmadim kilolarim kendiliginden gitti zaten fazla kilo almamistim 10 buçuk kilo aldim 15 kilo olarak geri verdim korseyi 15 20 gun kullandim sadece sezeryanla dogum yaptigim icin agri veriyordu bana o yüzden takamadim
gglcnbb armagann22 kişiye göre değişir bence ben ikincide daha çok aldım ama şöyleki doğuma kadar sadece göbeğim büyümüştü vücuttaki kilo hiç yok gibiydi doğumdan sonraki serumlar ödem yapıyor vücutta
Beren94 Eladerin Bende tam tersi 56 ile hamile kaldım 59 ile doğurdum emzirdim zayıfladım 50 ye düştüm kilo almak istiyorum yok alamıyorum bebeğim beni sömürdü😂😂😂
Eladerin Esra-01 Korse aslında var ilk doğumdan kalan ama kullanamadım pek medicalciden almıştım kıvrılıyordu oturup kalkarken .bi arkadaş lumina tayt önerdi korseye de bakcam
Bebibebi Eladerin kendiliğinden gitti hepsi doğumdan sonra 5 kilo gitti zaten hemen sonrada yavaş yavaş gitti ama bol du içiyodum şimdi o kadar içemiyorum
Ozgexo Eladerin ayy bende evlendiğimde 46 kiloydum ikinci sezaryen doğumun 64 kiloyum şuan. Bugün tam 40 gün oldu doğumun yapalı. Yarın yavaş yavaş başlıca spora leslıeye . Ve birazcıkta dıyete
Bebegimm42 Eladerin bende aynı şekilde yim cnm eğlendiğimiz de 46 idim şimdi 70 e yakın doğum yapalı bir ay oldu … Ama daha erken birde şut artirma çabasındayim su anda diyet olmaz benimde ikinci çocuk