Selam kızlar evlendiğimde 48 kgdum fiziğimi çok beğeniyordum amma 2.doğumun ve yine sezeryan oldum .2.ye 60 kg ile hamile kaldım 72 ile doğuma girdim şimdi 66yım .doğum yapalı 11 gün oluyor …göbek kaldı kalça basen kaldı nasıl vericem bu kglaları bide emzirince nasıl gidiyor ki ben acıkıyorum daha çok 😂benim gibi olanlar varsa birlikte diyete başlayalım mı ?