bgmarik Zeynepink doğumdan önce düzenli miydi ? Benim prolaktin hormonum çok yüksekti doğumdan önce regl olamıyordum tedavi gördüm alıştım gani düzensizliğe.Bir doktora gidin isterseniz diyeceğim ama ortalık kötü😕
Minik1anne Zeynepink normal canım aslında çünkü düzensizlik oluyor bende temmuzda doğum yaptım bugün adet oldum
Zeynepink bgmarik yok düzensiz değil di canım normaldi hiç kacırmazdı günümü neden böyle oldu bende bilmiyorum